Kväll

hejhej,
har ingenting att göra.. skit tråkigt, skulle igentligen dra ut men orkade inte, skulle ändå varit hemma skit tidigt, liksom halv tio ? vad fan? tror dom att jag fortfarande är 8 år eller ? nej men mamma och pappa är väldigt trötta efter det där som hände med mamma.. liksom vi har inte sovit ordentligt på några dagar nu och mamma sov säkert ingenting på sjukhuset, usch va tråkigt att ligga på sjukhus men som tur är så har jag sluppit det, jag har faktiskt aldrig legat på sjukhur, förutom när jag va typ 9 år och hade skit ont i magen och va tvungen att åka till sjukhuset.. låg där och väntade på läkare i typ minst 4 timmar, kommer aldrig glömma bort hur tråkigt det va..

haha men idag så sminkade jag och Rebecca våran lärare Marianne, det blev faktiskt ganska fint, hennes ögon ble mer färgklara och man såg hennes ögonfärg mycket mycket bättre, hoppas hpn blev nöjd bara ;)
men jag träffade david för ett tag sen, vi gick runt lite ute bara, men vi pratade om allt möjligt, jätteskönt att bara prata ut med dig gubben, love you forever baby <3

Fredrik fortfarande sur på mig.. skit kul? nej inte alls, hoppas bara vi bli kompisar inför jul.. klarar mig inte utan dig sötnos.. älskar dig min lilla gullunge.. ♥

men imorgon vet jag inte vad som kommer att hända, ska kanske vara med Johnny och hans kompisar, vet inte vilka det blir asso, men tror det blir oliver och william iallafall eller dur det nu stavas xD hahaha

haha har värsta träningsvärken i magen eftersom jag har skrattat så mycket dom senaste dagarna xD hahahaha jadu, man får ju magmuskler utav att skratta, jag har fått världens skrattattacker den här veckan, skit kul ju :) man får så jävla ont i magen efter att ha skrattat i några timmar ;)

men ska nog börja gå och lägga mig i sängen och kolla TV, så passar på att säga godnatt nu, eftersom jag inte kommer gå in på datan mer idag, GODNATT alla mina små sötnosar,
Fredrik Eriksson och David Sóllen älskar er över allt annat, och kommer aldrig glömma er vad som än händer, det är ni som ger mig livslust och det är ni som ger mig kraft att stanna på denna jord, om det inte vore för er så skulle jag nog redan ligga på dödsbädden.. ÄLSKAR ER, GLÖM EJ DET!



Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0