Plugg

Hejsan,
förlåt för att jag inte varit inne och skrivit så mycket men har inte haft så mycket tid och lust.. har varit med Fredrik mest och varit med några till,
men idag va jag med Fredrik och Max, sen skulle jag på utvecklingsamtal så dom stack till lidl, haha, men sen efter samtalet så stack jag hem till fredrik, jag va där i typ en kvart sen stack han på träning,
men på tal om utvecklingsamtal så gick det faktiskt jättebra :) hon gav mig jättemycket berör, haha inte alls stolt :P nej men hon sa att jag va en trevlig tjej och allt sånt, sen blev det lite skämt mellan mamma och Eva, haha min mamma är så pinsam, min lärare sa att någon utav oss hade samma parfym som hon och då började mamma lukta på sig själv, och Eva höll på att kissa på sig av garv, hahahaha fyfaan va pinsam min morsa kan va asso xD
men imorgon ska jag till kyrkan..
haha juste idag hade vi VG och MVG prov på No, det va 50 frågor !!? Haha men jag tyckte det gick bra för mig :) känner mig faktiskt rätt säker :)
men ska börja plugga lite, har förhör imorgon på SO, om lag och rätt, önska mig lycka, jag skriver mer imorgon,

Puss Johanna <3


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0