tisdag kväll

hejsan,
just nu är jag med Felix, och väntar på att min gullunge Fredrik ska ringa, men jag kommer inte hinna träffa honom mer idag.. imorgonbitti har vi spanska prov -.- har inte pluggast nånting.. vi får väl se hur det går imorgon. hatar onsdagar! vi börjar 08.20 och slutar liksom 15.00.. skit jobbigt.. men jaja, sånt är livet,
haha jag läste på en blogg om att världen kommer gå under 2012 den 23 december.. haha lite läskigt att läsa om det men det är inte direkt man litar på det.. eller vad tror du ?

men imorgon vet jag inte vad som händer, kommer säkert vara med Fredrik, eller vet inte eftersom han har träning typ precis efter skolan, men vi kanske kommer träffas efter träningen,

men orkar inte skriva mera, puss johanna

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0