Fuck måndagar ..

godmorgon alla bloggläsare .
förlåt för att jag inte har varit inne på bloggen och skrivit i helgen men jag har haft fullt upp med annat med mitt tuggummigäng, haha skoja, men har haft fullt upp med kompisar och så igen, Fredrik är sur på mig igen som vanligt typ, och den här gången är han sur på mig bara för att han tror att jag ljög för honom, men det ända jag gjorde va att berätta sanningen, snacka om att jag blev sur då ?
men jaja, igår skulle vi till sågen, det va jag, Alm, Sandra, Tedh, Fredde, Max och Anton, och jag hade en jävla otur asso, först så åkte jag med Tedh och sa till sandra att han kör som en dåre och frågade henne om hon kunde åka med honom istället, och då sa hon ja, så jag åkte med max, men sen när vi kommer fram till sågen så skulle han köra upp på trottoar kanten så va det så halt att moppen åkte åt sidan och bråga ramlade av och skrapa upp knäna och benen, *SUCK* men vi överlevde och det är det som är viktigast ! :)
men sen åkte vi till trollbäcken, ( Åkte buss för jag kommer inte våga åka moppe på ett tag nu ) och där hämtade jag en present från min moster, och vet ni vad det va ? ETT PÅSLACKAN ?!?! vafan är det för en present ? OFTA man ger påslackan till en 14 åring ?! HAhaha fan helt sjukt :P
Men måste börja göra mig iordning, men kommer säkert in och skriver mer efter skolan

Pusshej / Johanna

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0