Godmorgon

godmorgon alla söta bloggläsare !
idag vaknade jag väldigt tidigt för att det ska vara studiedag, men det är väl bättre att vakna tidigt än att vakna sent och inte hinna träffa kompisarna innan jag drar .. just idag måste jag va vid kyrkan 16.35, bussen åker kvart i tror jag, och jag kommer hem på söndag, fan oxå.. jag har prov nästa vecka och jag kan ju inte ta med skolsaker till lägret..? hur fan ska det gå till... :O men jag får väl ta med böckerna och läsa lite där borta, haha jag låter ju som värsta pluggisen xD
men ska nog gå ner och börja packa, skriver mer senare om jag har tid, för jag ska ju träffa Anton, Felix och några flera, men om jag inte skriver mer idag så kommer det flera inlägg på måndag när jag har kommit hem,

Pusshej / Johanna



Jag och Sara på tekniska museet,

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0