godmorgon,

godmorgon alla söta bloggläsare !
Vaknade för typ 20 minuter sen och är skit trött.. börjar bli mer och mer förkyld, skit jobbigt..
igår va jag med fredrik i typ en timme eller nått, vi kollade bara på TV och typ drygade mot varandra :P Haha alltid vi som ska va dryga mot varandra :P
Men sen när han stack så träffade jag Anton, Tedh och Max, sen lite senare kom Blomberg, haha och han hade ramlat med sin moppe så den inte startade, ( Lyckat ! ) Thaha vilken sopa :P
men sen kom Jessica och sen drog jag och jessica hem till mig för jag skulle käka, sen drog vi ut och träffa alla och då kom Isabell ut :) LÄnge sen man såg henne :)
men sen kom Fredrik och Alm men vi gjorde inte så mycket,
sen stack jag hem vid typ nio, och när jag vaknade imorse så hade jag massor med sms från min lilla gullunge ( Fredrik ) och han bah '' kom ut till din parkering '', '' jag är på din parkering nu '' och typ '' vilken diss, det här ska jag komma ihåg :( </3 '' Men herregud lilla gubben, min pappa hade tagit mobilen så kunde inte läsa smsen .. Förlåt ..
Men orkar inte skriva mer på bloggen just nu,

Pusshej / Johanna

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0