godmorgon

godmorgon,
asso jag fattar inte varför jag vaknar så tidigt nu när det är lov, igår vaknade jag ju fan redan halv 6 och kunde inte somna om..
men igår så träffade jag Rickard, haha vi kollade på en film som va helt sjuk :P Haha fyfan vad vi skrattade !
sen kom anton och då kollade vi en ganska bra film men vi kollade inte klart, sen stack jag och anton hem och jag gick hem och åt, sen åkte jag till gullmars och träffade Becca, vi stack till skanstull och köpte godis ;) (tjockisar) ?
sen åkte vi till djurgårds och träffade anton och sen stack vi till brandbergen och lyssnade på när Tedh, Markus och Fredde repade, dom va ju fett duktiga :)
idag ska jag träffa Andreas tror jag, det va fett länge sen jag träffade min lilla sötnos ;) Hehe
men kan komma in och skriva mer sen,

Puss johanna


Din åsikt?
Postat av: lisahanna

fin blogg;)

2009-10-28 @ 09:44:54
URL: http://lisahannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0