Shululu

Hejhej igen,
sitter vid datan och bara kollar runt lite, har skit tråkigt just nu, har lust att hoppa in i duschen och bara duscha av mig, fett varmt och skönt, sitter liksom och fryser :O
sitter och äter glass för att jag inte ska ha ont i halsen, haha glass bedöver ju ner halsen så man typ inte har nån känsel kvar, det är skit skönt när man har ont, fan jag som ville till skolan idag, men imorgon måste man väl gå, har NO-prov då.. hoppas det går bra för mig då, har inte pluggat ett skit och jag tycker det är typ jättesvårt :P Måste börja få bra betyg, första betygen i år liksom, haha på förra provet så fick jag bara G uppåt.. och men det lutar sig åt det bättre hållet iaf, men på förra NO-provet fick jag G? :P Haha det gick inte lika bra som på SO'n :P

Fattar inte vad som händer mellan oss? asso jag har försökt berätta varför jag kust nu är sur på dig men du verkar inte ens försöka förstå, din fakking kompis gick runt och sa saker om mig och du säger inte ett skit till henne, kallar du det för en bästavän eller ? Nej skulle inte tro det, jag vill inte bråka med dig Sandra men jag klarar inte av att du ska hålla på som du gjorde den här helgen.. det fattar du väl själv ?

men nu ska jag vara lite mer positiv, orkar inte hålla på med det där helatiden :P
men om jag mår bättre senare så ska jag träffa Jesper, Sebbe och Lina, vettefan vad vi ska göra men vi får väl hitta på något kul :) vet inte ens om jag orkar vara med om än, haha beror på om det finns nått att göra :D Asso gud va dryg jag har börjat vara :P Hehe så passa dig ! ;) Hehe skoja bara

men asso gud va tråkigt jag har, ska nog ta något att äta, har inte ätit frukost än, hehe jag sitter och äter glass innan frukosten xD Vilken tjockis jag är asso ;P

Glöm inte frågestunden lite längre ner på sidan, ställ en eller flera frågor och få ett ärligt svar tillbaka ! :)

Puss!



Minnen som aldrig kommer försvinna, kommer aldrig glömma dig Fredrik,


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0