Svaren :

Här kommer svaren på alla frågor ifrån frågestunden !

Har du någon dröm mobil du vill ha? : Nej, skulle nog bli glad om jag fick en ny modell bara
Vem är världens sötaste bebis? : Benjamin, min systersson
Vem ser du upp till? : Det beror på
Hur är du som person? : Det kan vara väldigt svårt att berätta om sig själv hur man är och så men jag är väl ganska positiv av mig och liksom tänker på andra mer än vad jag tänker på mig själv.
Vad är det viktigaste av dina saker? : Mobilen
Gillar du jesper? : Jag känner inte han så bra men jag tror nog att det bara är kompisar vi ska vara..
Är du oskuld ? : Ja jag är oskuld
Vad heter du i mellannamn ? : Maria
Gillar du någon kille just nu ? : Ja det gör jag, men säger inte vem ;)
Vad gör du på fritiden ? : Mest kompisar
Gillar någon kille dig just nu ? : Det kan väl inte jag svara på ? :P
varför började du blogga ? : jag började blogga för att jag kände mig intresserad av att dela med mig av mitt liv till alla som vill läsa om det och så.
vem är din bästavän ? : Även om jag och Sandra bråkar så väljer jag nog henne.

Några väldigt oseriösa frågor ..

Är du bög? : Nej det är jag inte
Är du homo? : Nej verkligen inte
är du kines? : Nope
Är du neger? : Nej ?
är du en komplett idiot? : Nej det är jag inte
är du en efterbliven komplett idiot? : Nej
är jag snäll? :O:Ooo.o.o : Jadå du är jättesnäll Alex,
är ja busig? : Lite kanske men mest störd xD
Tänder du på träd? om inte, på vad? ;);))) : Jag tänder på killar ;)
duschade du förra året? om du gjorde de, hur ser duschschemat ut för 2010? : Men herregud Alex, väx upp xD
vad liknar du mest IQ-messigt, Badboll elr Arab? : Nej men seriöst pallar inte ens svara :P
vet du vad 1337 står för? om du vet, hur får du siffrorna till det svaret? (a)))) : Elite,
hur många gånger har du fastnat me tungan på en frusen stolpe? : INGA ?
räcker det nu? : Ja tack godegud xD

Tillbaka till dom lite mer seriösa frågorna

Bråkar du med nån just nu ? : Just nu bråkar jag faktiskt med Sandra
Vad för sorts(utseende) killar gillar du ?(fjortis,emo,brunnteter mm..) : Hårfärg : Brunt eller blont, Ögon : Blåa, hellre fjortis än emo.. Lång och snygg ;)

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0