tisdagen sen 20de,

hejsan alla bloggläsare,
just nu gör jag ingenting speciellt, sitter vid datan och har jävligt ont i magen.. :O vi får se om jag går till skolan eller inte.. men fan va tråkigt att va hemma själv hela dagen, vill fan till skolan men det är så jävla jobbigt när man har ont i magen, asso verkligen as jobbigt,
men i helgen och igår har jag varit med kompisar, ( Älsklingen, Tedh, Blomberg, Alm, Vincent, Alex, Fredrik, Sandra, Alva och Jessica, ) igår gjorde vi inte så mycket, kollade på film, och sen på kvällen träffade jag och Jessica, Felix, Pontus Törnkvist och Fredrik :) det va as tråkigt.. så vi stack typ efter 5 minuter, ;)
men idag blire väl att va hemma och vila, måste plugga tills imorgon, har missat två prov nu och måste göra dom imorgon hoppas jag så vi inte drar ut på det oxå..
på lördag så blir det väl att sova över med Alva, vene hur det blir med det, men nästa lördag är det ju halloween =)
men kommer kanske in och skriver mer sen,

Puss / J

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0