30 september

hejhej alla bloggläsare,
jag vaknade för typ en halvtimme sen utav att mamma ringde, haha och nyss råkade jag väcka Anton, haha när han svarade så hörde jag en jätte sömnig röst, haha gulligt ;)
men idag blir det ingen skola, orkar inte och har skit ont i magen.. men imorgon blir det museeum med alla 8or, haha fett kul .. ?! not, vi ska till tekniska museet där jag va med Fredriks familj.. JIPPI nu kommer massor med minnen tillbaka .. Orkar verkligen inte med det just nu, men man får väl försöka att inte minnas.. gud va trött jag blir på det hära .. men imorgon så måste jag va med kompisar eftersom jag åker på fredag.. jajuste, jag har ju fan kyrka imorgon oxå, asso fan va jobbigt..
men orkar inte skriva mer, kommer nog in och skriver mer sen,

Pusshej / J




Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0