..?

Asso fattar inte vad som hände ..?
Allt är liksom helt borta, saknar oss som fan just nu.. kan inte allt vara som förut ?
saknar oss så oerhört mycket , fanfanfan asso,
att det alltid är jag som förstör allting ..
Måste allt det perfekta vara slut ? Jag va lycklig som hade dig vid min sida,
men nu finns du inte där, det känns bara som att jag har ett tomt hål i hjärtat just nu,..
asso snälla kom tillbaka, gör vad som helst,
vill att allt ska va helt perfekt som det va för någon månad sen ..
jag vet att du inte vill finnas där för mig men jag vet att jag vill finnas där för dig,
och det kommer jag göra livet ut, lita på mig ..
jag kommer älska dig tills det sista hjärtslaget och jag kommer ALDRIG glömma dig,
du vet vem du är och snälla, kan vi prova om på nytt ?

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0