Godmorgon

Godmorgon godmorgon alla bloggläsare,
idag vaknade jag väldigt tidigt, jag börjar liksom 10.30, eller jag ska vara i rudan då, vet inte hur jag ska ta mig dit men kommer säkert på något sätt, ska kanske åka buss, ska ringa Sara och fråga när dom ska åka bara,
asså fan va kallt det är, sitter och fryser som fan ..
pallar fan inte med origentering i det här vädret .. asså jag kommer ju inte hitta en enda kontroll ? fan va jobbigt.. hoppas det inte börjar regna bara , och om jag går vilse i skogen så kan jag ju inte ringa heller eftersom jag inte har min fakking mobil ?! Asså ni fattar inte hur sur jag är, liksom ett liv utan mobil ? Det går ju bara inte ..
men orkar inte skriva mer, kommer kanske in och skriver mer sen,


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0