godmorgon

hejhej alla bloggläsare,
förlåt för att jag inte skrev något inlägg igår kväll, men jag va upptagen, först så kom jag hem och åt, sen va jag tvungen att städa mitt rum, sen drog jag ut och träffade Felix och Fredrik, vi gjorde inte så mycket, typ bara kolla på TV, och idag vet jag inte vad jag ska göra , typ efter skolan så ska jag va med Fredrik och Felix, sen ikväll så blir det nog att va med Tedh och alla dom,
Juste.. nu vet jag ungefär vem som har min mobil som blev stulen, det är E's kompis som har den, men E vägrar säga vem som har den, och rektorn säger att om jag inte får tillbaka mobilen så kommer vi polisanmäla dom.. men vi får väl se hur det blir med den saken..
men måste börja fixa mig nu,,

Pusshej / Johanna

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0