godmorgoon

godmorgon alla glada bloggläsare ! :)
inatt sov jag lite bättre än förra natten :) väldigt skönt att sova ut :)
börjar bli frisk !!!! :) FAAAAAN VA NAJS ;) Har bara lite hosta kvar nu, imorgon blir det skola tror jag =)
Har typ blivit kompis med Sandra igen, asso guud va skönt det känns, eftersom vi det här va första gången vi bråkade på typ 7 år?!  men nu är vi vänner iaf, :)
igår kom alva förbi här och vi satt bara ute och snackade lite, det är så att både mitt och alvas liv är lite upponer just nu så vi fattar vad den andra pratar om, det är så skönt att prata ut med dig gumman, jag litar på dig och hoppas att du inte berättar det jag har berättat för någon ..

men skriver mer sen, :)

Pusshej / Johanna


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0