halsont

hejhej bloggen,
inatt vaknade jag av att jag hade skit ont i halsen, jag kunde knappt andas :S
men det har blivit bättre nu, :) skola imorn igen.. ska väl bli kul .. :D
måste typ börja plugga lite på spanskan och engelskan, har läxa tills på tisdag .. glosor -.-
men vi får väl se hur det går :P
Men idag ringde ms.bisexuell till min pappa och sa att jag va skyldig henne pengar för några benvärmare hon säger att jag har tagit sönder i 7an, fan om jag har tagit sönder dom så skulle väl hon ha sagt det mycket mycket tidigare ? asso att hon ska börja hitta på saker nu bara för att hon inte kan betala tillbaka pengar, inte alls fattig ? Fan ofta hon ringer till min pappa, och hur fan har hon tagit reda på hans nummer ? Jag ska ha mina pengar det är bara så. det är ingen idé att ljuga lilla du, sanningen kommer alltid fram, tänk på det lilla ms.bisexuell.. !
juste i 7an hittade hon på att hennes ex hade våldtagit henne bara för att få vänner, är det ett normalt sätt att försöka få vänner på eller ? det tycker iaf inte jag, :S
seriöst, jag har inte träffat någon falskare människa än du ms.bisexuell, det är fan helt sjukt ! fattar inte äns hur jag har kunnat vara din kompis, ångrar att jag äns har snackat med dig, fan va pinsamt !! FUCK YOU säger jag bara !
men nog om den här lilla kackerlackan !

ska kolla lite på min facebook och playahead sen typ börja plugga lite, har lovat min handledare att jag ska börja satsa mera på skolarbeten, skolkade för mycket i 7an, och det ångrar jag .. :S men har man lovat så ska man väl hålla det oxå,

går kanske in och skriver lite på bloggen senare om jag har tid för jag skulle kanske vara med Fredrik ikväll, men vi får väl se hur det vlir med den saken,

om halsen är bättre ikväll så blir det väl att jag smyger ut och joggar en bit :P
det här blev ett ganska långt inlägg så orkar inte skriva mer :P

Pusshej / Johanna

 - Alva och jag

Din åsikt?
Postat av: .

vem är ms. bisexuell?

2009-09-06 @ 16:43:05
Postat av: johanna

jag kan inte nämna några namn men hon går i min klass

2009-09-07 @ 07:43:37
URL: http://deluuxz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0