hej

hejhej bloggen,
förlåt för att jag inte va inne och skrev igår, men jag va med kompisar hela dagen, hade inte tid att gå in på bloggen, men idag skriver jag, är hemma helt själv, fett skönt, pappa är och fiskar, mamma är på jobbet och brorsan vet jag inte vart han är :P
Igår va dagen sjukt rolig, haha här kommer faktan

X efter skolan va jag med becca vi fixade oss,

X Va med Alva och Becca vid torvalla

X Kollade på Fredrik och Felix träning en stund

X Satt och flumma vid en fotbollsmatch,

X Åkte till vendelsömalm och träffade Henke och Oskar med Becca och Alva

X Alva åkte hem och vi sa hejdå till grabbarna

X Becca och jag stog och dansa i vänta n på bussen

X Hoppade på bussen och kom på att vi inte behöver åka hem ännu, så vi hoppade av på nästa

X Träffade Fredrik som va påväg hem från träningen

X Det kom en bil som ville bjuda på godis men vi tackade nej

X Hoppade på nästa buss som kom

X På bussen satt två fett sköna grabbar, dom bjöd med oss på fest men vi tackade nej, men vi hade typ en liten idol tävling på bussen ;)

Hahaha det där är inte ens nära allt kul som har hänt ;)

Men idag kanske det blir att träffa kompisar igen ;)
Orkar inte skriva mer just nu,

Pusshej / johanna


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0