hejhej

hejhej alla bloggläsare !
förlåt för att jag inte va inne och skrev på bloggen igår, men hade inte tid, första va jag i skolan, sen va jag med kusinen och wiki, sen käkade vi och så, sen så drog jag ut och träffade Rickard och vi träffade Alex och Markus, vi gjorde verkligen ingenting speciellt , vi va bara ute och frös, hehe eller jag frös inte eftersom jag hade vinterjacka :)
hehe men sen stack Markus hem och vi gick till skolan, men sen så skulle dom hem, dom skjussa mig hem till Felix, och sen när jag kom dit så käka han sen gick jag med honom hem till Fredrik, sen stack jag hem, jag kom hem vid ungefär 22.30. sen gick jag upp på rummet och kolla på TV. sen somnade jag vid typ 00.00, va skit trött,
men idag så ska jag typ träffa Alex eller Sandra, eller båda två ;)

Men ska gå nu,

Pusshej / Johanna

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0