hejsan

hejhej alla läsare ! :)
nu har jag fixat mig och varit och hjälpt pappa lite ute på tomten, hoppas att jag får gå ut så fort som möjligt, orkar inte sitta inne hela dagen .. men som sagt klockan sex ska jag va borta vis kyrkan för det är konfirmations träff idag, och nästa helg så blir det läger .. -.- nästa helg hade jag helt andra planer.. men jag kan ju inte börja hoppa över konfirmationen nu eftersom jag har anmält mig dit nu, men det jag skulle göra nästa helg får väl bli helgen efter det..
Igår så va jag med Alex, Tedh, Max, Matte, Alva, Fredrik, Felix, Markus Blomberg, Markus Alm, Vincent och några till typ, kommer inte ihåg alla :P
ska nog träffa dom flesta utav dom idag oxå :)
Haha juste, när vi va vid haga, då satt Blomberg och snacka i telefon i en jätte liten lekstuga soms fanns på haga, haha och Alm vet att han sitter där, och han tror att stugan är tålig, så han springer mot stugan och sparkar på den, och hela rasar ihop på Blomberg, asso fyfaan va kul det va, kunde inte sluta skratta :D Haha fyfan, kommer aldrig glömma Blombergs ansiktsutryck !! :P
men ska nog börja fixa klart mig så jag kommer ut, och så måste jag ringa Tedh,
men kanske kommer in och skriver mer idag, eller så kommer jag in och skriver imorn,

Pusshej / Johanna

   - Min underbara klass, ( Klicka för att få bilden större )

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0