hemma

hejhej,
kom precis hem från skolan. skoldagen gick ganska sakta men vi hade väl ganska kul :P Hehe på NO'n så skulle vi hitta på någon apprat, och vi kom på att man kunde göra en apprat som sög upp insekter :P
Hahha och jag tog upp min mobil och fällde upp mobil och sa att den började suga när man öppnade sjävla saken, och då frågade kenneth om den kan suga upp stora insekter och jag bah '' haha jadå, den har en otrolig sugkraft'' :D
Thahaha jag är fan helt sjuk :P
ska på cheerleading ikväll och ska se om det är kul :) Men innan det så ska jag se på Fredrik och Felix match på torvalla klockan halv åtta, min träning börjar åtta till tio, fan va sent :P

Men orkar inte skriva mer :)

Pusshej / Johanna

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0