ingen sömn och ont i halsen ..

godmorgon bloggen,
idag blir det ingen skola, ska stanna hemma och knarka halstabketter, fanfanfan vill inte vara sjuk .. :S
kände att jag började bli sjuk redan i förregår men jag va bara tvungen att gå ut med kompisar .. och igår i skolan blev det bara värre, och jag va ute med Fredrik och dom hela dagen, asso fuck my self, jag skulle säkert ha mått bättre om jag låg hemma och vilade, men jaja gjort är väl gjort .. det finns inget jag kan ändra på ..
men idag ska jag typ bara sitta vid datan och bara chilla, 
inatt fick jag ingen sömn, det kändes som att det va den längsta natten i mitt liv, seriöst, jag låg med värsta huvudvärken och ont i halsen .. kändes som att jag höll på att dö :S 

men orkar inte skriva mer, lägger in dagens låt lite senare och kommer in sen om jag mår bättre ,

Massor med kärlek från eran Johanna

 

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0