kompis

hejhej bloggen,
just nu så är jag med belinda, vi sitter bara och kollar lite på youtube, idag så hade vi en kort skoldag, vi va i skolan från 09.10 - 11.45, engelskan va inställd så vi ställde in spanskan oxå, fett skönt asso :)
igår va jag på cheerleading, det va fett kul, men har ganska ont i kroppen idag :P thaha när jag kommer hem så får någon ta och massera mig ;)
men vi får se om jag ska fortsätta, men igår började vi iaf med programmet, och det gick faktiskt bra för mig :) jag va iaf nöjd :)  och sen när vi skulle göra lyft så fick jag vara bak :) och det gick oxå ganska bra :)
jag skulle ha gått och kollat på fredrik och felix match igår men det blev inte så, men dom gullungarna vann iaf med 6-2 .
men orkar inte skriva mer, kanske går in och skriver sen.

pusshej / Johanna


Din åsikt?
Postat av: fredrik

tjao, johanna vill bara säga att jag inte hatar dig och jag inte vill att du ska dö. det e inte så att jag har någonting imot dig. du är en underbar person. men jag tål bara inte hur alla håller på med dig, och det försöker jag ignorera genom att låtsas typ hata dig eller når :S nej men jag vet inte men det känns bara konstigt allting just nu. asså fuck alltså det e en sak som jag inte tycker om med dig. du liksom typ baxar mina kompisar. dom liksom väljer dig före mig och jag fattar inte hur fan dom kan göra det? jag ska faktiskt skärpa mig. ska inte vara så jävla taskig som jag varit. det betyder inte att jag fortfarande inte kommer försöka ignorera det som alla håller på med mot dig. alltså det skulle fan va mycket bättre om typ jag kunde glömma allt skit och typ bara tro vi aldrig va tsm så skulle jag inte bli så jävla avundjuk och förbannad när alla håller på. aja måste dra... förlåt

2009-09-18 @ 18:18:05
Postat av: johanna

aha okej.. men då tycker jag att du ska sluta va så jävla dryg och så mot mig, det liksom känns som att du hatar mig och inte bryr dig ett skit om mig.. kan vi inte bara bara vänner Fredrik ?

jag har bett dig så många gånger om det liksom ?

det är ju fan inte mitt beslut men asso det skulle betyda så jävla mycket för mig..



Puss

2009-09-19 @ 17:24:20
URL: http://deluuxz.blogg.se/
Postat av: fredrik

asså jag fattar inte varför du vill va vänn med mig om jag e så jävla dryg. jag bara fattar inte...

2009-09-20 @ 18:12:21
Postat av: johanna

jadu.. jag fattar inte själv.. men det kanske bara är så att jag inte vill förlora dig helt ..

2009-09-21 @ 07:22:11
URL: http://deluuxz.blogg.se/
Postat av: fredrik

nej men nu ska jag faktist försöka skärpa mig.

2009-09-22 @ 14:00:19
Postat av: johanna

säkert ?

2009-09-22 @ 14:43:26
URL: http://deluuxz.blogg.se/
Postat av: fredrik

jaah

2009-09-22 @ 15:08:57
Postat av: johanna

Bra !

Vad ska du göra för att det ska bli bättre då ?

2009-09-22 @ 15:55:55
URL: http://deluuxz.blogg.se/
Postat av: fredrik

fett cool jag känner mig xD chattar på johannas blogg :P

2009-09-22 @ 16:01:40
Postat av: johanna

men kom och prata med mig imorgon i skolan då ?

2009-09-22 @ 20:12:59
URL: http://deluuxz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0