lata dagar

hejhej bloggen,
idag har jag varit fett lat, har bara legat i sängen och kollat TV och lyssnat på musik, men nu har jag kommit upp och sitter just nu vid datan, ska nog börja fixa mig sen ska jag äta och sen dra ut om jag orkar :P
men ska nog dra ut eftersom det är helg, palla ligga hemma och ruttna då ;)
vet inte vem jag ska träffa än men vi får väl se sen, om ingen kan eller orkar så blir det väl promenad senare ikväll, måste gå ner lite i vikt ;)
Haha ibland kan man bara älska sina föräldrar och ibland kan man hata dom, fattar inte varför man ändrar sig helatiden, vet du ? ;)
Ms. bisexuell är skit kaxig, ska sänka henne ! hatar henne som fan, hon är så jävla äcklig och hon vägrar betala tillbaka mina pengar, asso hon är världens sämsta och äckligaste människa ! Asso seriöst, det tar flera veckor för henne att betala tillbaka pengarna, hon sa att hon skulle betala tillbaka dagen efter men nu har det gått över en vecka ?! asså seriöst kommer äga dig så jävla hårt lilla ms bisexuell !
men seriöst vad skulle ni göra om en person lovade att betala tillbaka pengar dagen efter men det tar över en vecka, skulle inte nu va jävligt förbannade på lilla ms bisexuell då ? :S

Orkar inte skriva mer, ska typ börja fixa mig lite nu,

pusshej / Johanna <3

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0