Måndag morgon

godmorgon alla bloggläsare,
måndag morgon är alltid den segaste morgonen på hela veckan, fyfan va jag hatar det, orkar fan inte skolan idag.. Imorse vaknade jag utav att det regnade som fan ute.. Aja, men idag blir det skola, sen ska jag väl va med Anton och alla som, jojuste, igår så va jag ju på den där konfirmations träffen, vi gjorde inte så mycket där, först hade dom typ en lite ''konsert'' sen visade dom runt i hela kyrkan, sen fick vi papper och information, vi ska på läger redan nu på fredag, ''JIPPI'' -.-
men ska nog börja fixa mig lite, kommer nog in och skriver ett till inlägg innan det är dags att dra till skolan.

Pusshej / Johanna


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0