( RUBRIK ) ?

hejhej bloggen, håller på att göra om rummet, det blir ganska fint faktiskt :)
men idag har jag varit i skolan, skolveckan har gått väldigt fort tycker jag, 
minns inte ens vad jag har hunnit med xD
men igår va jag med Fredrik och pontus, vi gjorde inte så mycket, typ bara busade runt ;D
kollade nyss in victor och calles blogg, dom har satt in en skit ful bild på mig xD skit ful, och då menar jag det :D
kolla in deras blogg på www.victorochcalle.blogg.se :D

men ska fortsätta att fixa rummet nu och sen dra ut senare tror jag, ;)

Pusshej / Johanna

Din åsikt?
Postat av: Anonym

länken funkar inte? :S

2009-09-05 @ 22:42:07
Postat av: Johanna

dom tog bort bloggen :)

2009-09-07 @ 07:44:16
URL: http://deluuxz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0