Sandra gumman



Sandra gumman, du betyder otroligt mycket för mig, och det har du gjort sen 7 år tillbaka, dom här åren med dig har varit helt jävla underbara och jag ångrar ingenting av våran vänskap, det känns som att vi fortfarande bara blir tajtare och tajtare och det känns så jävla bra, när vi bråkade kändes det som att min livsglädje va helt borta, då mådde jag verkligen sämst, ingenting får förstöra våran vänskap längre, inte ens en kille, aldrig att jag väljer en kille före dig syster ! och du vet hur svårt jag har att släppa en kille jag verkligen har gillat på riktigt, det märkte du väl efter mitt senaste förhållade ? men syster, jag väljer dig före allt annat just nu, och om du behöver prata så är det bara att komma, det vet du va ? du kan prata med mig om allt, jag lovar att jag ska försöka förstå även dom svåraste sakerna, du och jag har upplevt samma berättelser i våra liv, det känns som att vi alltid hamnar i samma kapitel, och det är jävligt bra, du och jag förstår oss på varandra, det är det som gör så att vi kan snacka om precis allt, om jag mår dåligt då kommer jag alltid till dig och pratar och det är så jävla skönt eftersom du alltid förstår dig på mig,
vill bara att du ska veta att jag älskar dig Sandra Eriksson, och det kommer jag göra till sista andetaget, hand i hand livet ut, det är så det ska vara, ellerhur ?



Ett liv utan dig Sandra, vad är det för ett liv egentligen?

Din åsikt?
Postat av: sandra

Älskar dej Johanna Mäkelä, syster till döden !!!

2009-09-30 @ 16:48:44
URL: http://www.knickan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0