tråkigt

hejhej,
har sjukt tråkigt.. fett skönt det ska bli att dra till skolan imorn, mer att göra där än här hemma, men det är inte ens säkert att jag ska till skolan.. men vill ..
men just nu sitter jag och pratar med Elin och Sandra, det är faan sjukt hur många som är sjuka just nu.. typ halva skolan säkert ,, saknar nästan alla i klassen, vill bli frisk så jag kan träffa dom.. =)
ska kanske dra ut en stund ikväll om jag mår bättre =)
men vi får se hur det blir med den saken .. :S

Tänk om allt kunde vara helt perfekt som det va för någon månad sen, fatta va bra jag skulle ha mått liksom.. men allt förändrats jag vet, men varför ska alltid mitt liv förändrats på ett dåligt sätt för ? Bara om jag skulle kunna få vad jag ville ha en enda gång ? då skulle jag säkert välja att få tillbaka dig.. det är min största önskan just nu, men jag tror aldig att det kommer bli så någomer.. men kan väl alltid hoppas.  eller..? Du vet vem du är, och om du bryr dig om mig så kan du väl visa det ? och försöka stötta mig lite mer ? SNÄLLA?

Men orkar inte skriva mer, kanske kommer in och skriver senare ..

Pusshej / Johanna

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0