gården :D

hejsansvejsan,
är på gården nu och jag satt och tänkte på att jag inte hade varit inne och skrivit på länge men jag har varit sjuk och varit upptagen med andra saker, men vi va nyss uppe på taket och vi ska ha det lite mysigt ikväll va :D
men jag vet faktiskt inte om jag ska fortsätta blogga, jag tror nog att jag kommer ha kvar bloggen men jag kommer inte vara inne och skriva så mycket, har inte tillgång till data hemma eftersom pappa har lösen till den så jag inte kan gå in på den bara för att han tror att jag tjaffsar med folk på chatten och han tycker att bloggen bara är onödigt, men ändå så är han inne och kollar på den xD haha han är såååååååååååå jävla smart, NOT :)

förra veckan så va jag sjuk i två dagar sen när jag blev frisk så va jag med kompisar och sen så va jag hemma och pluggade, haha okejokej jag ska inte ljuga, jag pluggade faktiskt inte ett skit, jag hatar skolan, men jag måste faktiskt börja sköta skolan, för om jag inte gör det så får jag inte ledigt två dagar när jag ska till paris och det vill jag ju inte missa liksom...

i helgen så ska jag gålö, jag åker på fredag och kommer hem på lördag, och på lördag så blir det KOMPISAR :)  vettefan vad vi ska hitta på men det blir väl som vanligt, sätta oss vid någon sjö och tända en eld och bara sitta och njuta av livet liksom,

men nu ska jag va lite social mot alla som är här, pussar på er och ni får ha det så bra, <333



äntligen är sommaren snart här men vintern va underbar ! min kärlek går till alla mina vänner som står vid min sida och finns där och hjälper mig, till alla dom som skiter i allt annat när jag mår skit, till alla dom som verkligen älskar mig, och till alla dom som skiter i hur jag ser ut och bara går efter min personlighet !! älskar er mest !!

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0