gården

hejsansvejsan,
är på gården just nu, är här med Lina, Fredrik och Felix är oxå här men pallar inte hänga med dom för dom ska ändå bara dryga.. det är fan irriterande..
sitter just nu och lyssnar på musik, lite på showtek, musiken är faktiskt bra, jag är lite förvånad själv :P
haha, men imorgon blir det skola igen, hade ju läxa till SO'n tills imorgon, vi skulle veta politiska partiernas chefer och talmän :P
vettefan vad jag ska göra efter skolan asso, ska nog vara med kompisar men vettefan vilka eller vem än, blir väl Lina eller någon, vi får se,
bilderna från stöten har fortfarande inte kommit upp jag vet men jag får aldrig sitta vid datan hemma.. asso det är skit dåligt.. måste alltid sitta vid datan när jag är på gården eller när jag är hos någon kompis,
men just nu sitter jag och lyssnar på SOFIJAHs låtar : när livet sviker och försöker, otroligt fina texter.. asso herregud, man blir fan gråtfärdig, haha,
men ska nog vara lite social mot alla här nu, och jag måste va hemma halv nio tror jag att dom sa, minns inte, men jag kommer nog gå hem vid den tiden,
men kommer nog in och skriver mera imorgon, puss johanna


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0