håller på att bli sjuk..

hejsan,
är på gården just nu, haha ibland känns det som att det här är mitt andra hem :P haha men det är så jävla skönt att vara här när man inte har nånting att göra,
fanfanfan jag håller på att bli sur och på sista lektionen så va jag inte på så bra humör, asso fyfan va tjurig jag blev asso, men jaja sånt är liksom livet, man kan ju inte vara glad helatiden, haha jodå det kan man inte alltid ;)
vettefan vad jag ska göra idag, måste plugga, har liksom SO prov imorgon, vi får se hur det går,
och nästa vecka är det sportlov! fyfan va skönt asso, liksom bara chilla och sova :P
om jag blir sjukare ska jag nog inte gå till skolan på resten av veckan eftersom jag typ ska till romme på sportlovet med konfirmationen, vill liksom inte vara sjuk när jag ska åka skidor, haha
det här inlägget blev lite längre än vad jag hade tänkt men orkar inte fortsätta skriva just nu,
kanske kommer in och skriver senare, puss johanna


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0