Skolan -.-

hejsan,
just nu sitter jag i skolan och har precis gjort klart ett powerpoint arbete som jag ska redovisa på måndag typ.
vi skulle skriva om någon person som vi beundrar och jag kom inte på någon så jag skrev om min syrra :P
det va jättelätt att skriva om henne eftersom jag känner henne så jävla bra :)
men det svåra med det här arbetet va att det skulle vara på Engelska :P
men ska gå in i klassrummet nu och läsa till svenskan, jag ligger liksom på sidan 40 och imorgon så ska vi ha läst till sidan 114 :P
jag ligger bara lite efter, men kanske kommer in och skriver senare, har ju konfirmation och jag vet inte om internet funkar på deras data, men vi får se, annars så kommer jag nog in och skriver mera sen,
men ni får ha det så bra, puss johanna <333


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0