1 januari 2010

hejhej,
nu har det nys året kommit och jag har lovat en sak, men jag vet inte hur det ska gå att hålla :O
haha men jag gick och la mig typ vid halv fem eller nått och vaknade typ vid elva.. så jag är väldigt trött just nu..
men jag är med conny och lina, väntar på johan, han skulle åka iväg och köpa busskort så han kommer väl hem när som helst :)
haha men igår natt var det väldigt kul xD haha conny va aspackad och terrence oxå, jag gick ut vid typ ett och kom typ hem vid halv två två, sen kollade jag på TV med familjen och bara snackade, lite bakis är man väl xD haha skojade bara, men vi hade en helt fantastisk raket igår som vi smällde, den va vekligen skit fin.. skit coolt, och johan va på fest.. så han är väl oxå bakis idag xD och älsklingen kom hem vid typ halv 6 imorse, och vaknade typ halv två xD men han får skylla sig själv..
om precis en vecka så börjar skolan igen -.- kommer inte orka med det asso..
haha glömde berätta, min farfar fick em resa till paris i födelsedagspresent så vi ska åka till paris i vår ! :) faaaaaan va chill ! :)
juste och mamma vann 6000:- på keno xD fan va kul och börja det nya året med att vinna en lite större summa pengar, hehe =)
haha men ska nog prova ringa älskling nu och se vart han är, kanske kommer in och skriver mera sen eller imorgon, puss johanna


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0