är hos sandra

hejhej,
är hemma hos syter just nu, haha kollade nyss på en bild på oss när vi typ är fett små xD hahaha
men jag måste börja dra hemåt asso.. kom nyss hit men mina föräldrar är typ störda ?!
haha men nu ska vi inte snacka om dom, det va liksom inte det som va grejen :O
hehe, men imorgon blir det skola, sen vet jag inte xD
och sen på torsdag är det kyrka, sen på fredag ska jag börja packa lite och sen på lördag så packar jag ner det sista jag behöver, och vi ska va vid vårdcentralen klockan sju på morgonen på söndag, asso hur fan tror dom att jag kommer orka liksom ?!?!?!?!?! :P
men här kommer bilden och dagens låt :) pussar på er ! <3




-Justin Bieber Love me


Din åsikt?
Postat av: Jojoo

haha frida, hon o jag gick i samma klass förut :)<3

2010-01-27 @ 15:45:05
URL: http://joohoee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0