frågor och svar om 2009

1. Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut?
Ja det är klart, nya händelser varje år liksom ;)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag kommer inte ens ihåg om jag hade några

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
England

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Nej ..

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
12 maj

8. Vad var din största framgång 2009?
mina betyg tror jag

9. Största misstaget?
Sabbade ett förhållande

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
nej

11. Bästa köpet?
jag vet faktiskt inte

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och makeup ofc !

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja många saker :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Pannkakor mer sylt på - COOKIIIE
house from ibiza
dead by aprils alla låtar
några låtar av sofijah

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
lite utav båda fan ..

16. Vad önskar du att du gjort mer?
många många fler saker..

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
förstört..

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen och släkten kom till oss,

19. Blev du kär i år?
Ja 3 gånger

20. Favoritprogram på tv?
Scrubs xD

21. Bästa boken du läste i år?
Läser inte böcker xD

22. Största musikaliska upptäckten?
ehm.. inget ?

23. Bästa filmen du såg i år?
I taket lyser stjänorna

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
minns inte xD

25. Något du önskade dig men inte fick?
Mobil men det fick jag i julklapp :)

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Va ute med kompisar ;)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja mycket..  

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Mig själv..

29. Vad fick dig att må bra?
Fredrik, vänner och familjen

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Zac efron ;P

31. Vem saknade du?
Mormor och morfar

32. De bästa nya människorna du träffade?
Johan, Conny, Tedh, Anton, Fredrik Larsson, Max, Alex, Blomberg, Alm, Saga, Vicki, Johnny, Danne, Jocke och många många fler..

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0