Hej

hejsan,
förlåt för att jag inte är inne och skriver på bloggen lika ofta längre, men jag har verkligen inte tid..
igår va jag iaf med Becca och Lina, sen träffade jag Conny och vi träffade Johan.. vi gick bara runt och snackade lite, sen stack Johan hem och jag och Conny träffade Becca och min barndomsvän Anna-Klara som jag inte hade träffat sen 3an liksom, haha fyfaan vad hon har förändrats, haha
men just nu är jag med Lina och idag är det föräldrarmöte om stöten, vi ska sitta i stuggrupperna och diskutera om hur vi ska göra där uppe, vi ska ju åka om typ två veckor bara, det kommer bli jättekul :)
men jaja, nu ska jag va social mot Lina, puss o kram, Johanna






älskar den här låten, så jävla underbar <3

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0