Johan Mikael Norman

älskling.. jag vet inte hur jag ska börja, men du betyder världen för mig, och ingenting kommer kunna förstöra min kärlek till dig, min lilla ängel, det är det du är, du kom ner från himlen och lyste upp min dag, och det är du som gör mig lycklig. trodde inte jag skulle komm över Fredrik först men sen lärde jag känna dig och då kom du och hjälpte mig gå igenom det svåra och du hjälpte mig att fixa till mitt liv igen, och nu är mitt liv på topp igen, för det är du som är mitt liv just nu älskling.
älskling, jag kommer aldrig släppa dig för det är du som har mitt hjärta i dina händer och jag hoppas att du tar det försiktigt med den, om du tappar den så kommer den gå sönder i tusen bitar och då kommer mitt liv va slut, liksom ett liv utan dig johan, är det ens något liv ? nej skulle inte tro det va.. det är du som ger mig kraft att vakna upp på mornarna även fast det är den sämsta dagen i mitt liv eller den bästa.
det är du som ger mig kraft att stå kvar i dom hårdaste morgångarna och om jag är för långt ifrån dig så kommer mitt hjärta gå i tusen bitar,
om jag skulle behöva berätta precis vad jag känner för dig älskling så skulle jag vara klar när jag va 100 år liksom, så många känslor har jag för dig baby.. jag älskar dig så jävla mycket ska du veta och du är värd alla pengar på denna jord och mycket mycket mer ! det är så jävla svårt att förklara vad jag känner för dig med ord, och det kanske du förstår,
men dom bästa stunderna är när jag ligger i din famn och du säger massor med underbara saker i mitt öra, jag har aldrig kännt mig så här älskad förut, du liksom ger mig all kärlek i världen, det är en så underbar känsla asso..
men jag vill att du ska veta att jag älskar dig otroligt mycket och ingenting i världen kan förstöra min kärlek tidd dig älskling, det är du som lyser upp min dag och du hjälper mig igenom livet, att jag mår så här bra är bara tack vare dig älskling, pussar och kramar från din flickvän johanna ! <3






en bild säger mer än tusen ord älskling ! <3

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0