Lina och Conny

hejhej,
jag är med Lina och Conny, Linas pappa kom hem nyss men jag har inte hunnit hälsa ännu, jag och Conny sitter och gömmer oss inne på Linas rum typ xD haha
men det blev inte av med att träffa Johnnyboooi idag, men jag kommer ändå träffa honom på fredag, då har vicky ''pyjamasparty'' haha, nej men det blir bara jag, Lina och Vicky då, och jonnhy och wille ska oxå va med ett tag tror jag :) jag tror inte dom ska sova där men jaja,
kanske ska träffa johan idag, vet inte än, det är nog bäst vi är ifrån varandra några dagar nu, för det börjar kännas lite tröttsamt att träffas varje dag, vi har träffats varje dag sen vi blev tillsammans liksom..
men jaja,
kommer nog in och skriver mera senare, pussar och kramar från johanna :)<3



Haha bjuder på den xD

Din åsikt?
Postat av: F

Oj köpt likadan som mig,inte okej!

2010-01-05 @ 10:24:14
URL: http://leklada.blogg.se/
Postat av: Johanna

är du 5 år eller ?

2010-01-06 @ 13:46:05
Postat av: Anonym

vadå fem år? du har inte ens en egen stil ska alltid härma alla, MOGET :D

2010-01-07 @ 21:47:48
Postat av: johanna

jag har mer stil än vad du har iaf, jag köpte den fan heller bara för att DU har en sån Felicia.. jag kanske bara tycker att den är snygg?

du beter dig som att du är 5 år, ''ingen får ha likadant pannaband som jag '' ? :D haha och du kallar mig omogen? HAHAHAH

2010-01-08 @ 11:11:21
Postat av: Anonym

du verkar inte förstå någonting. du köper allt som är likadant som felicias. oj vart kom lila linnet ifrån tex? en dag hade hon på sig tights och tshirt på idrott som ingen annan har faft. men oj vem har det dagen efter? DU. skitballt! seger bandet då? :D liksom ok att ha råka köpa samma sak en gång men samma sak varenda gång men du kommer aldrig att bli felicia. det finns bara en SEGRARE haha! oj nu kommer du säkert bara svara "moget moget moget". det är ju väldigt moget! haha

2010-01-11 @ 21:25:03
URL: http://leklada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0