mysigt

hejhej,
igår va jag hemma hos vicki med Lina och Helena, sen kom Johnny, Conny, Anton och Max, men sen stack killarna hem vid typ tolv, det blev lite för mycket för mig igår asso, så idag har man ont i huvudet xD haha men man får väl skylla sig själv xD
men idag har jag varit med tjejorna, och med Conny och Anton en stund oxå,
och just nu är jag med Lina, ska typ börja dra mig hemåt snart, mamma vill att jag är hemma tidigt eftersom jag sov borta inatt, men jag får hoppas på att Johan ringer när han vaknar för jag måste verkligen snacka med honom, jag sa massa skit till honom igår i tele.. så det måste jag ta tillbaka..
får fram massa saker idag som jag gjorde igår xD haha och sen igår kväll hade dom skit svårt att få mig att gå och lägga mig, haha men sånt är livet mina små gullungar =)
haha men ska lägga in några minneslåtar från sommaren nu, puss puss, Johanna

 





Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0