packar

hejsan,
just nu håller jag på att packa, och idag ska jag hinna städa rummet och hinna ut och träffa kompisar, jag ska träffa belinda först en snabbis, sen ska jag träffa David och syster, igentligen så skulle jag träffa David igår men han kunde inte,
haha igår kollade vi på en asläskig film på gården, det va en verklig berättelse, asso fyfan, den handlade om en familj som skulle flytta till ett hus och det huset va hemsökt, för hundra människor hade dött där, och deras son som bodde där hade cancer och va döende, så han såg alla spöken, och sen började hela familjen se dom, och när sonen Matt va på sjukhuset så träffade han en präst som kunde prata med spöken och han kom till deras hus och liksom hämtade askan, för han trodde att det bara va en som hade dött där, men han hade ju fel, så han stack hem efter att ha tagit askan och då hade han såklart tagit den snälla, så nu va vredet kvar i huset, och sen åkte Matt in på sjukhus och då såg han spöket, och då gick han fram till honom och då fick Matt i sig vredet, han rymde från sjukhuset och sprang hem med en yxa i handen, han tog sig in i huset och började slå upp alla väggar, och det låg hundra kroppar innanför väggarna, men sen hällde han typ ut bensin på alla kroppar och skit och eldade upp huset medans han fortfarande va där inne, men då kom hans mamma och sprang in i huset för att hjälpa honom, hon sätter sig under ett bort med Matt i famnen och då kommer brandmän och hjälper dom ut, men Matt andas inte, men då kommer det snälla spöket från huset och gör så att han lever, och sen försvann Matts cancer och han levde lyckliga i alla sina dagar :)
men imorgon klockan sju så åker vi till stöten, vettefan om jag vill åka längre, haha,
men det kommer väl bli kul, men det är så att jag inte vet om jag vågar åka skidor för min kompis tränare dog i tisdags utav en skidolycka..
men jag måste börja packa nu, och sen städa rummet och sen dra ut och träffa kompisar efter att jag har fixat mig :)
men om Erik tar med sig data till stöten så kommer jag absolut komma in och skriva då, men annars så kommer jag inte och skriver efter stötenresan :) ni får ha det så bra, puss johanna <3


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0