ut

hejhej,
ska precis dra ifrån gurra, jag ska träffa Simon och Linus :P
hehe, vettefan vad vi ska göra men det blir väl att vi kommer gå ute och typ bara snacka,
men jag kommer inte komma in och skriva mera idag, men jag kanske kommer in och skriver imorgon,
juste! fett skönt, vi ska åka till stöten om precis en vecka, faaaaaan va jag längtar asso !
det kommer bli så jävla kul, haha jag ska dela stuga med, Lina, Oliver, Erik, Alex, Gurra, Max och Jonas,
och maten den veckan kommer bli:
Tacos
MR cheng ( haha någon thai gryta som Erik ska göra )
Makaroner med köttbollar
Korv med pommes
och så kommer vi typ göra nudlar till lunch och skit :P
hehe
men kommer kanske in och skriver mera imorgon,
ni får ha det så bra ! puss johanna


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0