är med kompisar ;)

tjena,
är med Bella, Lina och mumin just nu,
förlåt för att jag aldrig är inne och skriver men jag vet inte om jag pallar blogga längre , asso jag har fan bloggat i över ett år nu, så det kanske är dags att börja leva ett liv utan bloggande,  kommentera och säg vad du tycker, ska jag fortsätta blogga eller inte ?
ska berätta vad jag har gjort i veckan nu då,

Måndag : va i skolan och sen på kvällen blev det gården.

Tisdag : först skolan sen blev det gården, och sedan minns jag inte xD

Onsdag : Skolan, sedan gården ett tag, sen repade vi inför talangjakten som va på torsdagen, sen på kvällen va jag på gården.

Torsdag : Kom till skolan klockan 8.00, gick igenom talangjaktens program, jag sjöng med belinda och rebecca, vi sjöng låten Dancing in the moonlight, det gick väl bra, men jag va jävligt nervös, sen efter talangjakten så drog jag till gården, sen drog jag och många fler till alleplan, och sen blev det kringlan.

Fredag : Först skolan, sen va jag på gården sen drog jag och Fredrik hem till honom, kom hem vid ungefär 22.00.

Lördag ( idag ) : Vettefan va man ska hitta på idag, ska typ va med kompisar :)<3


Bjuder på denna låt, den äger :)



Puss på er ! <333333333

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0