jag älskar dig

asso herregud hur ska jag börja ?!
alltid när du typ börjar gilla mig så förstör jag precis allting ?! asso fyfan va jag är sämst asso, vill ha dig som min egen igen och jag saknar dig verkligen as mycket, har saknat dig skit länge, och du säger att du trodde det va nånting mellan oss och jag måste verkligen göra nånting dumt precis då !
jag vill verkligen ha dig vid min sida igen och jag gör verkligen precis allting för att få dig till min, jag kämpar till döds asso, du vet vem du är och jag gör allting för att bevisa att jag tar dig först utav allting ! <3

jag älskar dig mest av allting och vill ha dig till min, pussar och kramar från johanna <33333333


ta åt dig av låten, den är ängnad till bara dig <3


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0