ska dra snart?

hejsan,
är fortfarande på gården, och stog ute med Tedh, Conny och Max nyss men ville inte stå där eftersom Conny gjorde en fett äcklig sak ( säger inte vad ) så jag hade verkligen ingen lust att stå kvar där xD
men jag ska typ dra snart, vet inte vad Tedh hade tänkt men vi får väl se hur vi gör, kommer säker inte komma in och skriva mer idag, men kanske får gå in på datan när pappa kommer hem så jag kan lägga upp bilderna från lovet och Romme :) måste hem sen innan vi drar och kollar på film oxå eftersom det är jag som ska ha med mig filmen och jag tänkte att jag skulle ta med Boggieman 2 eftersom Tedh gillar ''sliskiga'' filmer :P
haha men ni får ha det så bra alla sötnosar som läser min blogg. puss på er ! <3

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0