skolan

hejsan på er sötnosar som läser min blogg :)
är i skolan just nu och idag börjar jag 13.30 och jag har bara jumpa sen slutar jag, tycker att det är väldigt onödigt att dra till skolan för att bara ha jumpa i en timme som jag inte ens kan va med på eftersom jag har skadat benet.
men i helgen har jag varit med kompisar, och i lördags blev det lite väl mycket, men vi hade kul, träffade några grabbar som jag fick numret av ;)
och igår hade jag utegångsförbud, men sånt är livet, jag hade bara utegångsförbud i en dag så det kunde jag leva med,
idag så blir det gården och sen hem och käka typ vid halv sex sen blir det gården igen, kommer nog behöva gå hem lite innan 21.00 idag eftersom jag har varit ganska olydig senaste tiden :D
men ska va social nu mot alla som är här och sen dra till gården, pusspuss <3



lina, belinda och jag :) älskar er <33

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0