dans och skola

tjatja,
idag har jag varit i skolan, haha första gången på en månad, fan va ovanligt det va, men ändå härligt på samma gång, några sa att det va härligt att träffa mig igen, inte förrens idag märkte jag att jag verkligen saknade dom..(a) hehe, vi slutade klockan 13.00, då gick jag och becca till gården, vi har dansat och chillat galet ;) hehe
vi har gjort en egen koriegrafi eller hur det stavas xD hehe och vi har faktiskt gjort ganska mycket och jag tycker det ser ganska bra ut :) hehe duktiga som vi är,

orkar inte skriva mera.. <3

PS: kärleken gör ont som fan, ska försöka att aldrig mer bli kär.. helt onödigt att bli det, för det ända som förändras är att man bli sårad om och om igen... det tar aldrig slut.. ingenting är som det ska när man blir kär.. allt är skit då.! är sjukt kär i en kille men han hör aldrig av sig och har hört att han aldrig mer kommer göra det, allt är meningslöst nu.. hoppas bara han ändrar sig. min största önskan just nu alltså!! </3 men nu är det som det är..

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0