gjort om lite

hejsan,
det blev inte så att jag gick på promenad, har varit hemma och bara tagit det lungt och har kollat på Tv, sen satte jag mig vid datan och har gjort om lite på min blogg som ni ser alltså ;) hehe

vad händer imorgon då ? jadu.. jag har inte aning ännu, jag tar dagen som den kommer, imorgon är det redan onsdag, halva höstlovet har gått snart, och ingenting bra har hänt mig, alltså vad ska man göra.. man får hoppas på att det kommer bättre tider, haha

ska iallafall träffa nicole, det är bestämt iallafall, och måste nog städa rummet lite också, haha mamma tycker att mitt rum ser ut som ett mirakel, haha man ser knappt golvet för att det ligger kläder över hela golvet xD hahaha men det ska fixas !! =D

Nyss fick jag smset jag har väntat på hela kvällen !! sitter fan och gråter av lycka :') hahah, faaaaaan va skönt det där va ! smset va från världens underbaraste människa !! helt sjukt att precis jag fick lära känna honom, det är ett mirakel, tack för att du existerar underbara människa !! skulle aldrig klara av livet utan dig, behöver inte nämna namn du vet precis vem du är !! <3<3<3<3


men ha det bra !! puss på er !! <3

Din åsikt?
Postat av: Cissi

Nu är dagens blogg vinnaren utsedd, in och kika om det blev du! :)



Annars kommer det en ny chans lite senare! =)

2010-11-03 @ 13:45:52
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: t

kul blogg :) gillar den!



Va gärna med i Dagens blogg om du vill :)



kramar

2010-11-03 @ 15:07:48
URL: http://teresevardag.blogg.se/
Postat av: Cissi

Superkul att du ville vara med i tävlingen igen! :)

2010-11-03 @ 16:05:34
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0