GODMORGON !!

hejsan,
hehe jag och Saga vaknade för typ en eller två timmar sen bara, hehe,
vi va ute med Ludde och Jocke och då va vi i handen och då träffa jag ....... helatiden och och hans kompisar stog typ och skrek på mig att jag skulle gå dit för att precis han ville snacka med mig och shit, och hans kompisar, asso det va första gången jag träffade dom och dom stog och sa till danne liksom bah ''asso abow, tänk henne naken och shit, bah men gå fram och kyss henne'' jag bah, ehm ludde det va inte bra att vi kom hit asso, hehe och sen åkte vi runt lite och sen stack vi till filmkedjan och då stog dom där iställer, asso shit, säger bara !! PUSH MI KURAC ELIDI!!! eller hur det nu stavas, bryr mig inte direkt men aah.. 

men idag ska jag hem till min bror eftersom han fyller 23 idag, så ska dit och fira honom, och sen ska jag nog träffa Saga, jocke och Ludde =D vi ska åka till ett spökhus som har stått tomt i 60år, och när det är 18- ute så är huset fortfarande varmt och man hör ljud inifrån huset, CREEPY!! hehe men fett kul ju, hahaha jag och Saga kommer faaaan pissa på oss xD

men ska ut och röka. ha det bra !! pusshej !!

PS. Grattis min bror Markus Mäkelä !!! =) puss på dig min broder !! <3


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0