godnatt ♥

hejsan,
ska lägga mig i sängen efter en låång dag asso, vaknade vid 12.00 idag och då slutade vi skolan så jag försov mig rejält, då hade jag fått ett sms av Becca , och där stod det ''någon har äggat ditt skåp'' och då menade hon mitt skåp i skolan, och hur reagerade jag ? jo såhär ''HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! vem är så jävla omogen att ägga någons skåp  i skolan? =D'' asso jag vet vem den personen är och jag kan säga att den personen kommer sättas fast för det, och den personen som nu gjorde det här behöver verkligen hjälp, psykiskt att ens komma på något sådant, hahahaha patetiskt xD faaaan körd i huvudet !

sen va det utvecklingssamtal klockan 16.00, va där tills typ 17.20 sen skjutsa pappa mig till ST:eskil där vi hade föreläsning för våra konfirmander, det gick faktiskt bra =) och det va kul, vi va klara där vid ungefär 21.00 och då åkte jag och Louise till gården för att dansa ;) det gick bra och vi hade kul,
sen kom jag hem chillade gaaaaaaalet, och nyss snackade jag med min älskling SARA !! ;) älskar dig gumman, tack för att du finns !! ♥

imorgon blir det skola och sen vet jag inte, jo tjejkvällen på gården såklart !! massage ju, fett härligt =)

men ska lägga mig i sängen och kolla tv sen ska jag sova !! puss på er sötisar !! ♥♥♥♥



Älskar dig sjukt mycket gumman, tack för att du finns ! fan va glad att jag träffade dig och fick chansen att lära känna dig älskling !! puss ! ♥

Din åsikt?
Postat av: Jaag :D

sluta vara så söööööt johanna!! :DD <33

2010-11-18 @ 16:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0