haha Jocke xD♥

haha vsg söötnoos :D <3 och jag är ingen okänd person :) du har mitt nummer :) : haha jo Jocke nu vet jag att det va du som skrev, hehe tack så mycket gullunge xD

vidare till ett normalt inlägg, och ett normalt inlägg för mig är att skriva ner allting jag kommer på xD
hehe men jag kom hem nyss, va ute med min älskling Sara, vi åkte till bobas och sen åkte vi till sågen och träffade Kevin och hans kusin, hehe minns inte vad han heter xD MY BAD !! ;)

sitter vid datan och bara chillar lyssnar på en skön låt, tänkte lägga in den ;) Ta dig tid att lyssna på den, första gången jag hörde den blev jag kär !! ;) haha men det är ändå lite svårt att bli kär i en låt men jag verkligen knarkar den låten ska lägga in den på mobilen strax så jag kan lyssna på den ikväll och imorgon i skolan, hehe om jag vaknar i tid som jag  gjorde idag (a)

 

men imorgon så blir det nog skola, och sen vet jag inte vad jag ska göra, hehe men ni får ha det bra sötnosarna, så kanske jag kommer in och skriver imorgon :):) pusspuss !! ♥♥♥♥


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0