handen nästa =) ♥

tjobree på er små sötnosar som läser min blogg,
sitter hemma och bara chillar vid datan och lyssnar på MUSIC ;) och snackar med några sötnosar på MSN, hahaha länge sen jag va inne där asso xD hehe är fett flummig )= hehe har haft skit tråkigt idag så nu måste man väl få ha lite kul xD
Sara min lilla älskling är påväg hem till mig nu, vi ska till handen och bara chilla gaaaaaalet =) hehehehehehe

haha idag va klassen på Armémuseet, det va faktiskt helt okej, jag jobbade med Sebastian, och vi skrev lite över 4 A4 papper, det gick faktiskt bra att jobba med honom, jag kom hem från museet typ vid klockan 17.00, guuuud va sent vi slutade alltså, och imorgon ska vi på gymnasiemässa med klassen,

ska fan åka och handla med mamma snart så jag kan köpa den där jävla korsetten jag vill ha !! den är grymt snygg, provade den igår och den satt grymt bra och den va sexig ;)

men orkar inte skriva mera just idag, kommer nog in och skriver mer imorgon eller något :)<3

Här kommer en bild på mig från i somras ;)♥



Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0